2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?kommer inte ihåg mina nyårslöften ens..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? norge och sverige bara
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Jaaa
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? de är många datum men ett är 11/4
8. Vad var din största framgång 2011? har nog ingen haha
9. Största misstaget? asså jag vet inte, jag orkar inte lägga tid på de faktiskt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? haha, ja men inget farligt.
11. Bästa köpet? ingen aning, men bästa julklappen är min iphone lätt
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat och godis haha :/
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja!!
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? asså de har varit olika men detta året har varit helt klart bättre och roligare än nånsin.
15. Vad önskar du att du gjort bättre? pluggat mera!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? suttit vid datorn
18. Hur tillbringade du julen? hemma hos min farmor med min släkt
19. Blev du kär i år? ja
20. Hur många one night stands? inga
21. Favoritprogram på TV? har inga favoritprogram
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej, jag hatar ingen lalala
23. Bästa boken du läste i år? vet seriöst inte om jag läst en bok detta året förutom skolan då
24. Största musikaliska upptäckten? ingen?
25. Något du önskade dig och fick? iphone<3333
26. Något du önskade dig men inte fick? ja
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? åt middag på resturang med familjen
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja haha
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? ehm..min egen. Haha ne, skoja men de var väl olika
31. Vad fick dig att må bra? mina vänner!
32. Vilken kändis var du mest sugen på? mååånga haha
33. Vem saknade du? väldigt många
34. De bästa nya människorna du träffade? tänker inte välja bara en, finns så många!
35. Vilken var den bästa dansnatten? jadu
36. Vilket motto har du använt dig av under 2011 som du kommer att fortsätta med? don't be afraid to try, be afraid to not to.
37. Går du på status? nej, verkligen inte
38. Har du blivit sårad? ja..
39. Någon speciell person som gör dina dagar bättre? min bror
40. Är du nöjd med år 2011? Yes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0