snygga killar spelar ishockey

Var ju och åkte skridskor med Elin idag och
man kan säga att det var en massa snygga killar där! :)
Speciellt en! Moahahaha.
Sen drog vi hem till Elin och käkade godis och myste,
sen hämtade pappa mig och nu ska jag snart åta och
dricka min älskade julmust! ;)
.
Imorgon bär det av till farmor&farfar men dom har nog inget internet där hehe,
men jag ska ta med mig data och det kommer nog bli att jag och Anke drar och
sätter oss på ett internetcafè nördar som vi e haha, ;)
men vi får se!
Men vi hörs nog imon eller ikväll också ;)

Kommentarer
Postat av: olivia, <3

skulle inte du åka till din farmor idag? ;s<3

2011-01-04 @ 19:05:19
URL: http://liteomolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0