Some facts

Matvanor:

Bästa maträtt? All mat är god

Bästa dryck? Cola, apelsinjuice, vatten

Hat dryck och maträtt? Som sagt all mat är god. Dricka vet jag inte

Bästa alkoholdryck? haha, cider. Inte för att ja ens super men ja

Använder du smör på smörgåsen? Oftast

Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis isf

Favoritglass? magnum eller vad den heter

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? De är olika!

Har du mer skor än kläder? Haha, nej

Favoritplagg? Myskläder (asså hemma då) men annars typ shorts och nån fin sommartunika

Hatplagg? för korta klänningar/kjolar

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? pluggar

Vad vill du bli? Fotograf/Läkare

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? haha med min skola eller vadå..? Ja gör ja väl

Är lönen viktigast? Men wtf? jag tjänar inga pengar på skolan, tyvärr

Boende:

Lägenhet eller hus? Båda haha!

Framtidsplaner med boende? Ska en fet jävla villa utomlands och här med

Litet eller jättestort? Lagom.

Drömboende? Villa utomlands, nära havet.

Landet eller mitt i stan? Båda..

Mysigt eller sterilt? Mysigt

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej..är 13 år..

Är otrohet okej? Inte nånstans

Älskar du någon? Om ja gör, så de gör ont fan.

Betyder familjen mycket för dig? De betyder allt för mig.

Är du lojal? Lojal..?

Tycker du om att dricka dig full? haha, de är inte min hobby än direkt! Jag är fortfarande 13 år

Hemmafest eller krogen? 1. Jag kommer inte in på krogen 2. Jag festar inte på de sättet.. 3. Jag är fortfarande bara 13 år.

Godnatt bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0