Therese Stjern - min ängel

Tessan, vem skulle jag vara utan dig?
Du fick mig på fötter igen när jag höll på att falla!
Du är det bästa jag vet.
Finaste ängeln av dom alla & jag saknar dig så det gör ont!
de kommer aldrig finnas nån som du, som har fått mig på så bra humör.
du är min livsgnista, den som fått mig skratta igen.
Ni alla tjejer (ni vet vilka ni är) är helt jävla underbara!
Ligger & ler för mig själv när jag tänker på att ni finns här för mig.
& Tessan, kommer aldrig svika dig.
du kommer alltid vara min syster, vad som än händer.
du får mig alltid på bra humör & jag kan äntligen säga allt till nån.
De har jag aldrig kunnat innan, eller iaf inte såhär!
Du kommer alltid vara min ängel, min bästavän!
Typiskt att när ja kommer hem, åker du!!
du är bezt festis!
varje dag utan dig är jobbig, varje minut!
saknar dig så jävla mycket, går fan inte och förklara!
saknar våra misstolkningar, våra skratt & allt annat vi delar.
jag älskar dig mest bästavän





Kommentarer
Postat av: emma

Jättefin text, och ni är otroligt söta! :) <3

2011-07-20 @ 17:56:09
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Therese

för jävla goo e du! Så jävla underbar e du älskling! Älskar dig så jävla mkt tjejen så de går inte förklara med ord hur mkt. Du e fan den bästa vännen jag nånsin haft,lova mig en sak... Lämna mig aldrig! Kan inte klara mig en minut utan dig. Skulle aldrig kommit såhär långt utan dig. Alla våra dagar,stunder,minuter tillsammans,har varit dom bästa i mitt liv. Ångrar inte en minut av det! Saknar dig nåt så sjukt mycket älskling! Finns alltid här för dig,24/7!

Älskar dig mest bästis,glöm aldrig det!

2011-07-21 @ 20:21:04
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0