Jag skiter i om jag är sjuk imorgon!!

Fan va störande mitt liv är ibland asså. Jag som sett fram i mot denna helgen så jävla mycket,
så blir man sjuk! :(
Men jag känner mig inte så sjuk så jag ska fan gå imorgon! För imorgon kommer Sofia hit och
jag skiter seriöst om jag är sjuk då!?
Men hoppas jag inte är det imorgon asså..Då dör jag typ..
Men idag är jag iallafall hemma eftersom jag har lite feber och så.
& Förlåt att min bloggning varit usel igår men jag mådde inte bra efter skolan och
kunde inte blogga och så då, tyvärr.
Har matteprov imorgon också så måste plugga sönder idag eftersom jag inte pluggade alls mycket igår..
Åh..Snälla gud, gör mig friiisk tills imorgon!
Men nu ska jag forsätta plugga och fan äta chocklad eller nått, det är säkert bra mot feber eller vad jag nu har. ;)
Bild från i tisdags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0