Det är inte lätt när det är svårt

Åh vad jobbigt allt blev nu, fick extrem huvudvärk och blev helt yr förut.
Så jag la mig i sängen och sov några timmar, vet inte hur länge ens..
Nu känns det bättre iallafall men det gjorde mig besviken.
Det känns som om jag kommer sabba allt, skolan, livet..Allt..
Just nu borde jag plugga stenhårt, eftersom jag har massa prov!
Men det gör jag inte, det gör jag aldrig längre, känns det som...
Vill inte klaga egentligen, förlåt mig
men just nu känns det som min värld trillar ihop som ett jävla dominospel..
Jag vet inte riktigt varför jag är ledsen, går inte heller att förklara då.
Så det kanske är bättre att jag slutar här! Jävla onödigt inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0