KAOSkväll är bara förnamnet!

Hm, ska jag ta allt från början?
jaja, ni får väl veta då.
Jag och Sandra gjorde iordning oss hemma hos henne, på eftermiddagen.
Sen drog vi oss mot festen och vi början var det assegt, seriöst.
Sen kom lite vänner och liva upp de haha!
Vi sprang runt osv, sen började folk bråka och polisen kom.
Festen var tvungen att stängas en timme innan planerat..
Så var jag ute lite efter det och nu är jag hemma och mår seriöst skitdåligt.
Har så jävla ont i huvudet och mår illa..Som jag förtjänar kanske :(.
Imorgon ska jag åka till min mormor och morfar med min bästa kusin.
När vi är där kanske det inte blir så mycket bloggning,
men kommer hem på fredag igen!
Vi hörs helt enkelt när vi hörs så ha ett underbart lov. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0