ONÖDIG FAKTA MEN SKITSAMMA!

♥ Jag skrattar väldigt ofta & högt,
ibland stör sig folk på mig bara för det haha.
♥ Matte & söndagar är det värsta som finns!
♥ Jag kan inte hata folk, men det finns en person som jag rentutsagt HATAR
♥ Jag vill bli läkare eller psykolog
♥ Jag är alltid nöjd när jag gjort mitt bästa
♥ Jag är kär i en jag inte får vara kär i.
♥ Jag älskar att fota när det blir fina bilder, annars är det inte lika kul.
♥ Cola & marabou chocklad är min drog, <3
♥ Jag har sjukt mycket ångest över min kropp, men ändå äter jag nog mest godis av alla.
♥ Denna lista blev så jävla ointressant.
♥ Jag är så lat att ibland när det ringer blir jag skitsur och orkar inte svara för att mobilen ligger för långt bort.
♥ Jag ska konfirmera mig i maj, även fast jag inte bryr mig ett skit om kyrkan/jesus.
♥ Min släkt på min mammas sida är de bästa i världen
♥ Jag ogillar verkligen rasister och älskar vissa utlänningar!
♥ Jag tror att ni orkat läsa ända hit men jag fortsätter ändå
♥ Imorgon ska jag på teater på hisingen..
♥ Jag längtar ihjäl mig till den 18 november och när breaking dawn kommer ut!
♥ Jag ska se den med mina fina tjejer, de har jag redan bestämt.
♥ Mina vänner är stencoola och har lika torr humor som jag.
♥ Nu ska jag åka iväg med pappi, men vettefan var vi ska.
♥ Jag tycker ni är braaaaa
ejfpi
Ja vet att ni gillar sista bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0