Vad vore jag utan dina andetag?

Okej, du kanske inte läser detta men jag vill bara att du ska veta..
Att varje sekund jag ser dig, har jag svårt att andas.
Och varje gång jag får ögonkontakt med dig stannar hela min värld.
Varje gång du ler så drunkar jag och vet inte var jag ska ta vägen.
Jag har aldrig kännt såhär för någon innan, de är så jävla äkta.
Jag har inte valt det själv, men jag är så jävla kär i dig.
Varje dag utan dig är som en evighet..
Omg, jag är så jävla löjlig kanske, men jag vet fan inte ut eller in längre.
Just nu är du enda som snurrar i mina tankar och det är helt sjuukt..
Känns som om att jag gillar dig mer än du någonsin förstår och det skrämmer mig!
Går inte och förklara känslan med ord så fattar inte vad jag försöker skriva ner just nu.
Men allt känns så jävla rätt med dig..Allting..!
You are my 1 in 8 billion ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0