sagan om emma rönnberg

Denna tjej går inte och förklara med ord egentligen..
Men eftersom jag är så snäll, ska jag försöka!
Emma...Emma, du är ganska efterbliven duu.
Men du är även en av de personer som betyder mest för mig.
ska jag vara riktigt ärlig, är jag också rätt efterbliven,
de är nog därför vi har så kul ihop!!
kommer fortfarande ihåg första gången jag var med henne,
det var höst, regnigt (som alltid i gbg)
vi köpte redbull men eftersom vi var ganska små,
fick vi inte köpa det för våra föräldrar så vi gömde dom i bokhyllan.
HAHAHAHAHHAHAH!
Sen skrev råkade Emma skriva fel på datorn,
hon skulle skriva "vi skrattar" men det blev "vi krattar"
och helt plötsligt låg vi ner på marken av skratt!
bästa humorn har denna tjejen också,
jag har nog tagit efter den humorn ganska mycket tror jag!
Nu har det gått tre/fyra år sedan sen dess,
och vi är fortfarande sjukt bra vänner!
Även om också kanske haft det lite trassligt några gånger.
Emma har alltid varit som en syster för mig,
funnits där när jag behövt, och kunnat skratta med när som helst!
vi är ganska speciella ibland också..
så här brukar våra konversationer vara ibland haha..
Nu har vi inte setts på ett tag, eftersom att skolan börjat
men imon ska jag äntligen träffa min förredetta halv/hel fru..?
iallafall, denna tjej är skitgo och alla borde ha en vän som henne.
De gör livet bara roligare!
jag älskar dig, oavsett vad som händer!
Kommer aldrig lämna dig, min fina vän.

Kommentarer
Postat av: emma

åååh vad jag älskar dig din snea blåval :D<3

2011-09-10 @ 22:47:51
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0