SÖNDAG :( 7/12 - 08

seriöst söndagar e sämst :(
kommer inte kunna skriva så mkt på detta inlägg
iaf idag har jag spelat match :D det var asskul fan
vi VANN överlägset med 24-6 <3 Bäst var vi
ninva gjorde fan 12 mål vendela gjorde 9 :)
fan va kul det va <3 vi har roligast KVIK SPORT (L)
sen efter matchen gick vi in och duscha & sånt
jag köpte lite chocklad och tjocka mig med :) trevligttrevligt
sen satte jag mig med Vendela & började snacka om allt o lite till
fettfeetttFETTkul <33 seriöst det ägde min farfars pung :O
vi kolla på 94ornas match :) dem förlora tror jag jag var inte riktigt inne i matchen :P
sen gjorde vi inte så mkt , vi titta o sen skulle dem hem :P jag fick åka med en biiiit
då satte jag mig framför datan en stund , ASSKÖNT ATT JAG SLIPPER PLUGGA DENNA HELGGGGGGGGGGGGGGG <33 sen gick jag ner spela en låt på gitarr satte mig på toa i 30 min XD hahaha
O nu sitter jag här :D §
sen ska jag ääääätttaaaaaaaaaaaaa maaaaat xP
oc¨h åka till mamma :)
Puss & önska mig lycka till till att bli vän med elin & olivia
o att jag fick godkänt på matte provet :))
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0