5/11

Heej !
ja nu gör jag mitt första inlägg o det blir som det blir :)
idag :
vakna halv 7 gick upp kvart i käka frukost o sånt,
gick till skolan sen :( träslöjd orka liksom...
skulle ha utvecklingssamtal men min lärare va sjuk... :S
så sen hade vi rast asså lol Elin o Olivia visst dom är snäll men vafan orka liksom
sen va d snurrigt Lennart (XD) vår vikarie trodde vi skulle läxför men nej vi skulle gö nån grej om ungdomsfullmäktige :S rösta eller ngt....? xS sen prata vi typ om obama ( <3333) (: sen bamba pannkakor gott som faaaaaan :D
sen läxför på historia :S gick ju "bra"  :`S sen musik asså damp va trött jag var o en hälsing t emma o donja min musik lärare har en bd planch jag kanske ska få... o då får ngn av er den :D <3 så va RIKTIGT snälla nu .. :D nä skoja bara. på musiken sprela vi sån blås piano, trååååkigt :O sen gick jag hem gick typ i en halv timme xS jag e sån haha xD sen när jag kom hem blev det data o käka glass o nu vet jag inte vad jag ska göra så jag skaffa en blogg xD sen ska typ ut ? plugggggggggg. hela natten lång är sämst i skolan
Puss & hej leverspastej xD <3

Kommentarer
Postat av: kattaaa

skulle också ha utvecklingssamtal men min lärare va sjuk ju :<

2008-11-06 @ 15:39:13
URL: http://kankatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0