LÖÖÖÖÖRDAG <3

hejsaaan ,
igår va d fest hos liinnèa fett kul (L)
vi typ dansa kolla på film dampa loss ,
i dag är jag dagen efter typ hahaahaha inte på det sättet
men asså trött o så
men iallafall idag vaknade jag runt 10
gick upp kolla på repris av andra avenyn (<3)
sen åkte jag o pappa till hans jobb hämtade recept
till filips akne  grejsimojs ... sen åkte vi o köpte skor :S men jag köpte ett par ASSNYGGA !
sen körde pappa mej till angelica var med henne en stund :) trevligttrevligt :)
sen hem och äta o myyysaa :) <3 nu sitter jag here och vet verkligen inte vad jag ska göra ?
SNÄLLA FOLK VAR SOCIAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imon blir det Liiiiinnèa (L)
kul kommer vi ha det :) <´3
hoppas ni har haft en lika dampig & kul lördag & fredag (L)
puss o hej gllladda tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0