måndag & skola

hejhej !
var i skolan idag, det sög. haha,
hände ingenting hade matte och lite annat. sen första lektionen i tyska.
det var inte kul, hhaaha! Sen efter skolan stack jag sandra och Lovisa hem till Lovisa hämtade cykel och en sak hon skulle lämna på biblan ! Sen cykla vi hem till mig. Hämtade pengar, sen åkte vi hem till Sandra haha. Hämtade en till cykel sen stack vi till torget på cykel haha :D Så gick vi in på biblan och sandra lånade en film och jag lånade boken "som jag vill vara" verkar asbra! Lovisa lånade "Som om ingenting" verkar också asbra. Samma författare :)
Sen gick in och tog en mcflurry på mc, och satte oss och tittade när folk simmade på kultan haha! Vi skrattade skitmycket åt personer som ggick och vägde sig :).
Sen åkte jag och Lovisa hem till Lovisa
och gjorde något jag vet inte haha, sandra skulle städa rummet.
Sen åkte vi hem till henne skulle titta på filmen Sandra lånade men det blev inte så mycket av det.
För jag har sett den förut. Ida (sandras lillasyster) kom in och slog oss hela tiden haha.
Sen kollade vi på Sandras kläder haha. Sen åkte vi hem till Lovisa gungade i hennes hängmatta, askul!
Sen tittade vi på hennes kläder. Människan har assnygga kläder och hennes bhar ska vi inte inte tala om!
Sen skjustade Sandra mig hem på hennes cykel.
det var nice! tack för askul dag Sandra & Lovisa <3.
bloggen, skriver mer imorgon
puuuussss

yfgyg
biild från kroatien 09
ser tjock ut haha !
saknar
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0