Erik Vann IDOL 2009

Erik Grönwall vann idol 2009
Vad tycker vi om detta?
Det är grymt bra ! Även om
jag hejade på Calle så tycker jag Erik förtjänar
detta mera. Han kommer gå så långt, det kan jag
sätta min blogg på.

En sak till, allt skitsnack om hans flickvän.
Det är bullshit alltihop?! Det är klart
att hon vill krama sin pojkvän när vann
vunnit IDOL 2009? Hon visade att hon älskar
Erik så mycket och ville visa att hon var
stolt över han när han vunnit Sveriges
största musiktävling. Är det konstigt eller?
Det tycker verkligen inte jag.
Det är bara ni avundsjuka småtjejer som
vill vara hans flickvän och hatar henne
bara därför. Erik och Ninni ska leva
lyckligt ! Det gör dom så låt dom vara?

Idag var jag hemma hos Charlotte vi åt pizza
och tittade på Twlight, det var jättebra!
Tack för en sjukt rolig kväll
och dag min Charlotte!

Här får ni Idol-vinnaren Erik
med vinnarlåten "Higher"
SJUKT BRA LÅT !
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0