FREDAG !

shoo alla i de kalla vädret (:
längesen jag skrev igen , men jag älskar blogg nu vill inte sluta även om jag skriver så lite haha :P
idag började allt med att pappa kom in i rummet drog upp mig ur säängen hahah men ja gick o la mig igen :)
som alltid , sen peta jag i mig lite bröd & oboy (oboyy<33) sen gick jag och la mig igen hahha :P sen GICK JA UPP , tog på mig stack till skolskiteen. dagen började med fucking idrott vi gjorde abulansen , (stavning?!) väggboll , och nån annan kon lek hahha , sjukt tråkigt jag kom i samma lag som sandra det var helt ok , fast helst vill jag komma i någons annans lag xP scch säg inte det till saandis-.- sen duscha vi och skit , jag har bestämt mig nu att jag ska vara bättre i skolan nu detta året förra året var katastrof asså :/ sen var det rast vi prata och sånt men sen när vi började vile jag inte haha gjorde ändå *stolt somfan* hahah om ni inte fattar vad jag menar kan ni ringa 118 800 haha svar på precis "allt". Så sitter vi och jobbar så fint , plötsilgt säger vår matte lärare att jag elin & olivia ska gå och skriva klart den där grejen med bild med kerstin :D! blev fan glad. så när vi ska logga in på datan laggar sig hela datan så klart så vi sitter där och väntar på anna tjockis macao i 20-30 min sen säger hon men jag fickade ju den andra datan till er tjejer sen börja hon asflabba jag ba okej ? så sitter vi och jobbar klart med den grejen sen rast & engeslka förhör man inte ens har tränat på
sen var det bamba och sånt
sen var jag med elicia & alla
sen träffa ja jennifer (L
och nu ska jag till sandra hahahha <3
PUSS (L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0