Julen är över !

Tjena hoppsan .
jag har inte kunnat skriva på länge nu . jag har faktiskt saaknat min blogg på ett sätt :/
på julafton var som sagt hemma hos mattias & camilla :) det var trevligt . vi åt god julmat & lekte med min 1 åriga kusin felicia , love her <3 sen kom tomten hahahahahha :D yeah mattias ägde som tomte. jag fick : mamma mia filmen , mascara volyme up , 2 tjockiströjor 1 par mjukis 1 par jeans , o massamassa mer . mitt huvud är helt tomt. sen på fredan kom sofia & emil , vi gick runt o ägde hela skaftö ;D det var sjuuuuuuuuuuuuukt kul jag ba: kolla där sofia ba: vad? jag ba: ne det var nog bara ngt efter 10 min säger sofia det var bara något  HAHAHAHAH XD sjukt kul älsklingen (L) sen dampade vi på alla i körslaget vi ba men han har fel på synen o sånt . VI ÄGDE ALLA DÄR ! FAN VA BÄST <3 sen nästa dag kolla vi å mamma mia som jag fick i julklapp & hade mys , sofia o jag gick ännu en gång o ägde hela skaftö ! sen kom felicia vi lekte med henne o myste. sen trilla jag i trappan först blev jag asrädd fick ont o så sen flabba vi så vi börja gråta :'D <3 fyfan va kul helg , sen på söndag drog vi hem t gbg :'( sen på måndagen kte vi upp till farmor & farfar , liksom bläää tråkigt när farfar är halvdöd & farmor helt slut i hövvet xD sen på onsdagen åkte vi först skridskor och åt god mat sen gick vi ut och sköt raketer & skit . på fredagen åkte vi hem klockan halv 7 på kvällen och kom hem 12 typ , och idag har jag bara suttit framför datan och vilat . jag är nämligen typ sjuk :/ aja ha d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0