Längsen jag skrev nu

Hejhej hemskt mycket hej (:
längsen jag skrev nu , men iallafall i torsdags började skolan då :/
men Emma fyllde år också , kunde inte komma till henne på hennes födlesedag eftersom hon var på brännö ,  efter skolan då gick jag hem och tränade ;) hemma asså (det måste man jö) skulle egentligen på handboll , men slavariga elin då :)
helt okej dag faktiskt ,  ifredags vaknade jag halv 7 av min förbannade mobil :) stack till skolan & såå :) sjuukt rolig rast fakriskt vi stod och tog kort & flabba sönder hela tiden , fyfan va kul <3 sen när vi sluta 13.00 guck jag,nina,charlotte & olivia till matringen först , nina tjocka sej med cola :) sen gick vi till smultron och hämta olivias lillasörra Wilma ;) då ringde Emma <3 & då stack jag o mötte henne vid matringen xD vi gick hem till henne & myste <3 sen "kollade" vi på madagaskar 2 :P den sög , sen öppna emma sina presenter hon fick lite olika saker & en ipod :D trevligt , det stod till och med hennes namn på den (fubbigt) sen gick jag hem kolla TV &datan :D sen godnatt vid 2 typ :) somnade med lampan tänd ( inte så ovanligt om man heter elin ) idag har jag inte gjort så mkt städat mitt rum & sånt snart kommer Emma :) <3 hon sleepar here :P  kommer bli kul (L) älskar henne , saknar också massa andra personer :( <3
vill ni ngt ring ; 0730978558 <3
nu sitter jag här och väntar på kissen
och har aaasont överallt :(
Ha de gött (Y)
Puss på allt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0