Skolans dag

Hej alla tråkiga folk (:
idag var det skolans dag , det betyder att man ska till skolan på en lördag , orka :(
så jag gick till skolan idag på en lördag , haha vi börkja med lite olewus (mobbingsgrej på vårskola)
sen rast vi typ åt fika bulle & saft prata o sånt , självklart skulle man ha med sig sina föreldrar . PINSAMT ! :P
sen SO/NO skulle jobba och proooov på tisdag , ska läsa ut hela fkn dagen i mon också haha :(
sen bamba träffade pappa där vi satt o åt plötsligt halka bambatanten hahhahah xD flabba ihjäl mig fan :D
sen idrott vi gjorde sur kärringen och fia med knuff , sen sluta vi klockan 12 ändå helt okej daag (:
sen gick vi hem och år och sånt sen satck vi till staduim XXL köpte en ny jacka till mig & skidkläder för vi ska åka skidor  på sportlovet skööönt :D<3 sen åkte jag,pappa,filip&daniel till Lena och åt mktmkt gott <3 sen åkte alla hem till oss :)
men nu har filip & danne stuckit för de ska sova hos danne . fick ett halsband av filip med ett hjärta på tack jag älskar dej brorsan (L)
sen har jag suttit häär :D
aja
ha
d
gött
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0