SÖNDAG.

TJOLAHOPP :)
söndagar e sämst , idag har jag inte gjort någonting INGENTING alls. Jag saknar verkligen handbollen :'/
jag saknar allt känns det som , jag orkar inte mer nu. Men på torsdag börjar handbollen igen <3
jag vet inte vad jag skulle gjort utan handbollen :)<3 iallafall idag ska Emma ha sova över party , men jag får inte gå :@ för att jag har varit sjuk , stör mig JAG ÄR JU FRISK NU. "du måste vila denna vecka ut , inte bra om du sover över " osv , ni fattar föreldraar. imorgon ska jag vara med donja :D jag har saknat henne verkligen <33 , o på tisdag Linnea (L) onsadag: Linnea :)<33 på torsdag börjar skolan , vill inte tänka på det . så störande !
sen ska jag typ äta
och dra t mammis :) kolla TV  o så.
Emma jag vill verkligen gå på din fest , men jag får inte and u know it. :(
JAG VILL VERKLIGEN ! :( men aja ha så kul :¨¨(
hoppas ni har haft en roligare söndag än jag <3
puss på emma hagelin som jag saknar otroligt mkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0