Fattar inte vad jag håller på med

Jag säger seriöst att jag ska skriva varje dag. Gör jag det? svar: nej! antingen är blogg för tråkigt eller så är det för min störande bror som säger att jag är förliten. Jag bryr mig faktiskt inte ett skit jag får ju liksom göra vad jag vill? det bestämmer inte han om ngn. Idag ville jag helst till Nordstan för att titta på alla fjortisar som ska stå vid emotrappan haha! Det är sånt man måste se :) Men nej det fick räcka med Torget idag det var bara jag & charlotte rätt mysigt faktiskt eller ska jag vara riktigt ärlig AS mysigt. Vi kollade lite, bilder finns på bdb eftersom jag fatta inget när Katta skulle förklara hur man lägger upp bilder här. Smart som jag e, det visade jag även på matten Olivia blev typ sur när hon "försökte" konsentera sig haha men jag snckade hål i hövvet på henne som vanligt haha!
Och även sista gången vi fick åka på Wave boardens på gympan fan va dåligt! Jag hatar det så jävla mycket äntligen jag kommit på något jag e bra på så tar dom bort det typiskt Sara. (Vår idrottslärare) Nu först förstår jag hur mycket Charlotte betyder för mig seriöst hon är jag med VARJE rast! Om inte hon skulle börja i vår skola skulle jag dött. Men iallafall nu ska vi byta plaster i skolan :(
Fan det kommer säkert bli sääämst
Ornina ska göra det också hon kommer ju lätt sätta sig brevid Olivia eller Elin?
Palla.
Aja ska skriva snart igen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0