Slut med fotboll nu

Jag har inte skrivt på så länge och jag orkar inte skriva heller men jaja.
Vi kom vidare i energikicken, så vi spelade idag också.
När vi var på bussen var den full typ haha.
Så när den åkte till Beryllgatan var det typ 50 personer som väntade på bussen så fick dom inte gå på haha.
Vi skratta något obskrevligt xD
Sedan när vi var där, skulle vi spela våran första match då vann vi på walk over. Det andra laget kom inte.
Det var inte kul tyckte vi! Eller det var kul att vinna. För då mår alla bra, och det gör mig så sjukt glad också.
Nästa match vann vi också. Det var sjukt skönt.
Sedan fick vi glass på Orninas pappas cafe. Sedan spelade vi mot fiskebäck. Vill inte prata om den matchen.
Sök på google vad backar är. Säger jag bara och domaren dra åt helvete, bögjävel. Tyvärr säger ba sanningen.
Alla var skitledsena, vi bara log och grät. Fotboll betyder så mkt för min klass.
För mig också. Tack för en härlig dag ändå med både skratt och gråt.<3
Älkskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0