F Ö R L Å T M I G !

förlåt för att jag inte skrivt men behövde en paus.
Från allting men det gick inte att pausa allting, allting snurrade för fort.
jagskrev inte igår jag vet.
Så därför skriver jag nu om dagen + gårdagen hihi.

Igår: Jag vaknade runt halv sju men var så jävla trött så somnade om till
tio i sju. Då åt jag frukost & fixa mig, gick till skolan. Vi började med träslöjd jag jobbar inte där
så jag gick runt och snacka lite med allt & alla. Sen hade vi matte, det suger jag på verkligen S U G E R !
Så jag jobbade lite för att komma ikapp. Sen hade vi bamba, det var ngn äcklig kebabsoppa,
sen hade vi tyska. Jo, jag äger (y) Sen hade vi SO/NO och slutade, fan va soft! Jag gick hem och
åt lite, mötte bella. Vi stack till torget och provade massa olika kläder typ. Sedan när vi var inne på H&M
så står bella och tittar på schampo och balsm och cremè så tapper hon en i glovet så vi sprang fort som fan ut ur H&M hahaha! Bäst var det! Sen åkte vi hem till bella en stund och var inne på datan o så. Sedan gick jag hem och tittade tv och plugga hihi.

Idag: Vaknade runt tjugo i sju gick upp och åt frukost och fixa mig.
Vi skulle egentligen ha svenska på morgonen men Helèn hade fått motorstopp så vi fick
sitta inne och läsa/måla? Sen hade vi Klassråd och musik. På musiken hade vi idol.
Vårt lad ägde vi borde vinna men Ninas lag vann + dom sög hahaha :o
Sen hade vi SO/NO fast Helèn skulle på möte så vi fick måla igen.
Sen när hon kom tillbaka samlades alla i vårat klassrum. Vi blev chockade
och undrade vad som hände. Birgitta pratade lite och tillslut sa hon det.
"Grevegårdsskolan ska rivas!" Då bröt vi ihop. Vi orkade verkligen ingenting.
Vi skulle splitras från 6B. Alla grät och vi orkade inte jobba så vi gick hem.
Jag har fortfarande étt hål i magen. Jag orkade inte träna för jag mådde inte bra.
Jag vill bara säga en sak. 6B NI BETYDER ALLT FÖR MIG!
Nu sitter jag här och känner mig deppig. kommer detta läcka sig ?

hoppas ni har haft det bättre än jag.
ha det bäst. pusss

/ holmberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0