snart slut på denna underbara lördag

Nu har jag trampat upp till datan igen.
Nyduschad och fräch.
Idag vaknade jag runt halv tio för jag skulle spela newbody cup.
Jag gick upp och åt frukost och fixa mig. Sen körde pappa mig
till Torget så gick jag till Kultan och så klädde vi om till match kläder.
Första matchen spelade vi mot Bjurslätt som äger! Vi förlora med
16-1. Men det var en tuffmatch. Sen så satt jag med tjejerna och titta
på en annan match. Sedan var det match igen mot Skara vi spelade mycket bättre
och hade en annan taktik. Sen fick vi hamburgare så vi åt och hade askul på bänken.
Sen gick vi in till omklädningsrummet och där var några gamla kärringar och hade yoga typ
så kände Sofia en av dem så slog hon henne på hövvet. HAHAHA! Fan va roligt.
Sen hade vi en match till och vi ledde nästan hela matchen och när det typ var
10 sekunder kvar så ledde vi med 8-7 så räddade Melanie en och två och tre skott
och sen på det fjärde så blev det mål. Men skitbra kämpat !
Sen åkte jag med bussen och åt mat och sen cyklade jag till affären köpte mig lite candy.
Sedan duschade och tittade på Sverige-Danmark och Danmark vann med ett noll.
Men otroligt rolig lördag! Jag älskar KVIK sport F-97 & F-98 (L)
vi hörs imorgon bloggen.
mycket kärlek
/ holmberg








 
Lite bilder från Grangräde,
som jag var i våras!

massa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0