godmorgon bitches

godmorgon bitches
sjukt rolig kväll igår
men det blev inte så att jag sov hos emma
för det blev lite konstigt, men
vi åt pizza mums. och
sen sa donja typ vi gör böghög så vi
gjorde det HAHAHA, sjukt kul alla trilla över varandra hela tiden och sen
gick vi ut på balkongen och glodde på sandra HAHAH bäst!
och på tjejerna som hade fest brevid emma. de spelade
per gessle omg! vi ba per gessle äger!
sjukt rolig kväll och det måste
göras snart igen ! bilder
kommer kanske senare får se.
sedan ska jag hämta min cykel som står hos emma.
så ska jag och pappa åka till något ställe
och köpa plantor typ haha.
puusss


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHHAHHAHA SANDRO!

du tyckte ju inte det va kul xd

2009-09-12 @ 14:53:59
URL: http://kisseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0