Roligaste simprovet ever !

Tjenare bloggen!
Idag hade vi både simprov & idrott, sjukt jobbigt men aa.
VI hade handboll & basket på idrotten vi kärde tjejerna mot killarna men
vi förlora haaha ^^. Sen gick vi till bamba skyndade oss och äta
och så gick vi till kultan. Vi fick först simma och göra provet sen fick
vi typ "leka". Det var bäst! Alla åkte ruschkanan och jag fick asont i ryggen
för Lovisa åkte på mig, haha. Så våga jag inte hoppa det var as pinsamt för alla titta.
Sen basta vi och gick till skolan och hem. Jag var astrött när jag kom hem
så jag sov lite och sen gjorde jag läxan. jag kommer kanske blogga mer sen,
men om inte så får ni ha det så bra , så hörs vi imon
/ holmberg

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0