FÖRKYLD PLUS JÄVLA TRÖTT

rubriken säger allt!
Jag kan typ inte andas så jävla förkyld är jag :(
Fast det är typ pollen som gör det.

Igår var jag så trött att jag orkade inte skriva
men jag var på lovisa och sandras scauter (stavning?)
Det var asroligt på söndag kommer det ju bilder från veckan
som alltid på söndagar så hållutkik på söndag =)
Nu har jag fixat praoplats, på min mosters jobb och min pappas jobb. Yihhah,
kommer bli en kul vecka nästa vecka! Mindra kul är det nu eftersom det är matteprov
på fredag som jag och lollo plugga till idag efter skolan i henne trädgård, riktigt mys!
Så åt vi ben&jerrys också :) Mums. Ni får ha en asbra kväll och allt sånt.
puss o kram / elin

- bild i repis -
dfj
- jag och den bästa lovisa -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0