HOLLYWOOD FRUAR?

Vet inte om jag pallar titta på hollywoodfruar idag.
För det är lite tjatigt nu.
Menmen,
idag var det ju första dagen iskolan efter lovet.
Det var väl som vanligt, haha. Lite segt!
Men matteprov är det iallafall på fredag och jag
orkar inte ! Men det är gött för nu har jag matte på
elevens val för då kan jag plugga massa mer.
Efter skolan jobbade jag och sandra i cafet o vi hade fettkul. haha =).
Sen gickvi hem till henne och städade hennes rum och sen
drog vi hem till lollo och åt kokosboll sen gick ja hem :) <3
nu ska jag nog chatta lite till och sen lägga mig och titta på ngn film maybe?
ha det gött :)

hyjg
Gammal bild från när vi paddla kanot i dalsland förra sommaren :)

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0