HEMMA

hej mina bloggisläsare ,
jag är hemma från kreta nu
och det har varit supervarmt och
sånt. Tänkte visa er lite bilder !

ejfpi
Vi åkte ut med en båt till en strand och så badade vi från båten också.
Juste dom hade sån calippo glass ni vet med jordgubbssmak det var asgott
tror inte dom har det i sverige ;)
jdsfkd
Skulle åka vatten ruschbana från båten så ser ni att jag sitter där uppe hahah !?
rkjgjedf
ACTION !
jfdök
mmm, längtar tillbaka...
dkfl
Vet inte vad jag håller på med men haha.
Notera mina snygga foppatofflor
ldjsflf
Utsikten från hotellet
kldsk
Färskpressade melon drinkar, asgott !
jledkwsfl
Badar i medelhavet , varmt !
klwedl
Fint !

Nu ska jag kolla facebook sen ska jag dra ut med Becka och Emma.
Hörs sen. (kanske kommer mer bilder från kreta då).
puss

Kommentarer
Postat av: Katie

Grymma bilder!!! Och den Calippo glassen är grymt goood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kramar, Kate

2010-08-14 @ 18:15:53
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0