drop it to the floor baby'

Godmorgon bästa lääsare! ;)
Förlåt att jag inte bloggade igår efter att jag kom hem från vårat nya hus,
men jag var sjukt trött och gick och la mig typ precis efter..
Har ni sovit gott? Jag har sovit sådär..
Men det var någon idiot som ringde typ klockan sex i morse och jag orkade inte svara,
det stod "dolt nummer".  Vet inte vad jag ska göra idag riktigt, skulle kanske träffa sandra men jag vet inte
om det blir något hehe. I eftermiddag ska jag, Anke och Pappa ut och kolla på julklappar hahahahah.
Men ska jag vara riktigt ärlig har jag inte fått några julklappar av pappa och Anke än för jag var ju
hos mormor & morfar på jul. Men jag ska få det på lördag! :) Längtar!
Ska göra en sammanfattning av året 2010 i nästa inlägg tänkte jag.
Men vi får se om det blir så bra men det är alltid något! ;)
Men ha en grym dag läsare, vi hörs säkert senare.
.
En bild från igår innan jag åkte till stan :)
Inte alls redigerad..Nej nej! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0