i pausen..

Jag håller på att plugga men jag tog en paus nu för att kunna visa er
vad det var jag köpte i dag på torget :). Supersnäll e jag!
Jag menar halsduken hahaha om ni inte fattar det.
Men ni får igronera för jag ser sjuuuuukt slapp ut. (Kanske för att jag är det idag menmen..;))
Mössan liknar typ en jag hade förut men jag älskar sånna hära mössor.
Så jäkla gulliga ;)
Förlåt för väldigt dåliga bilder men jag har sjukt mycket plugg så
han inte redigera alla bilderna och inte ta nya hela tiden och så.
.
.
Men ha en forsatt bra söndag så hörs vi när jag är klar med
pluggning. Men jag har faktiskt pluggat i typ en timme nu så att det
kanske inte behövs mycket mer men nu ska jag äta och plugga.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0