BACK ON TRACK !

kära bloggläsare, jag är tillbaka !

jag har haft det bäst säger jag ba.
jag har badat, JOGGAT, och haft det allmänt mysigt haha.
bilder kommer nog inte eftersom min kamerasladd fortfarande är
hos mormor men filip kommer hem idag och då måste han ha med
sig den annars blir jag sur fan. Idag ska jag träffa charlie :D
vi ska nog vara ute och så och på torsdag ska jag , charlie och olivia
gå på lisse men olivia är i halmstad nu ( buhu ).
juste jag kom på att sommaren är snart slut? det får den inte vara men
jag ska njuta och jag vet fortfarande inte vilken skola jag ska gå på till hösten
antingen väljer jag den enkla vägen eller den jobbiga fast bättre vägen,
vi får se hur det blir. Jag lovar att blogga mera nu eftersom jag varit dålig
på det nu den senaste veckan.
´

trust me, skriver mer sen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0