Eclipse var grymt bra, säger jag bara

hej i sommarvärmen !
var ju på eclipse med Katie idag
den var riktigt bra!
sen bjöd hon mig på mc, tack !
jag tycker att alla som gillar twilight borde
se eclipse! Bäst av alla tre filmerna tycker jag.
Sen stack jag till torget träffade charlie för hon
skulle köpa lite kläder sen drog vi hem till henne
och nu är jag hemma , men tack alla underbara
för dagen idag för den var ju riktigt bäst.
Nu är det så att jag åker till mitt sommarställe imon
så tar en bloggpaus i några dagar,
ni får klara er utan mig. Lycka till haha!
puss och ha det bäst !!


Kommentarer
Postat av: Katie

We rock!!!!!!!!!!!! Och vettu vad Elin det kommer fler filmer i Twilight serien! Det visste inte jag :D Vi skall faan gå och se ALLA filmerna på bio!!! Eller hur :D Kommer sakna dig när du är bortrest!

Massa kramar, Katie

2010-07-18 @ 12:27:11
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0