KONSTIGT VÄRRE

tja på er :)
Jag lever, även fast jag inte bloggat sen igår
men asså jag har inte hunnit riktigt. Det är ju sommarlov
så får lixom jag också ha lite sommarlov och inte sitta klistrad vid datan.
Nej men igår var jag även med donja och emma, det var askul som det
alltid är med dom. Vi var ute osv och idag var jag med angelica.
Vi köpte lite godis och pratade om allt och sen satt vi typ vid skolan och hade
askul. BOSH hahahha angelica fattar ! Så jävla kul.
Sen gick jag hem och är trött som fan.
ppussar fråån mig

bra
Hm, jag, emma och donja igår. HAHAHA tolka bilden hur ni vill.

Juste imon ska jag på läger så bloggar igen på torsdag när jag kommit hem
Ha det fett bäst för det ska lätt jag.
Tro mig det kommer en blidbomd på torsdag eller fredag.
Och MASSA roliga inlägg.  Fast ska försöka blogga lite mer idag också .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0