BACK ON TRACK

har inte bloggat alls mycket under helgen har
inte orkat eller haft tid. I fredags så var jag o sandra på
torget och skulle köpa skor, hon köpte ett par adidas.
Sen träffa vi terese&cassandra så vi var lite med dom.
Va vi gjorde tänker jag fan inte berätta HAHAHA.
Sen åkte jag och sandra hem till mig och hämta mina saker
för skulle sova hos henne. Sen ringde vi på lollo och
frågade om hon ocså ville sova över så vi gick hem till sandra.
Jag&sandra åt thaimat och fick typ ett dampanfall när vi spelade
eva&adam spelet HAHAHAHA. På lördagen åkte vi en snabbis till torget igen.
Sen åkte vi hem och var med Emil en stund. Sen gick jag hem och softa.
Idag spelade vi match mot Nord, vi vann med 16-4 eller något :)
Askul match, eller det är det väl alltid när man vinner?
Men sandra och lovisa tack för helgen, oförglömlig ♥
pussokram skumbanan


HÄR ÄR BILDER FRÅN VECKAN :)
ENJOY


Världskulturmusset :)



dgj

Idrottsdagen :)

h

dfj

xrx

Torget :)

gh
(Mobba inte)

Random bilder :)
g



puss


Kommentarer
Postat av: sara

haha diggar glasögonen på den ena bilden ;P



kolla gärna in min blogg o ge den en chans!

2010-03-23 @ 19:41:26
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0