Har inte skrivit mycket denna vecka

Jag har inte haft tid att skriva så mycket denna vecka
det har hänt så mycket saker så jag orkade inte riktigt.
Men idag är det lördag och det äre lördag och det är fett skönt.
Va och tränade idag och sen åkte alla hem till Melanie och åt.
Efter det tittade vi på A-laget och vi var maskotar,
det var kul. Det var en spännande match men
Sport förlora tyvärr men 23-30. Det var synd.
Ska äta Fläskfile och potatis senare och titta på andra chansen/melodifestivalen.
Hoppas Alcazar går vidare eller nått. Det är ändå inga bra.

Förresten kika in på mina kompisars bloggar.
www.liteomolivia.blogg.se
www.lovisasomkallaslollo.blogg.se
Följ dom och gör dom till din drog ;)


Kommer nog blogga ganska mycket idag
för har tråkigt och INGEN underhåller mig
på msn.

hejdå

Kommentarer
Postat av: emma

mina kompisars bloggar...

2010-03-06 @ 18:19:33
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0