MÄSTARNAS MÄSTARE

halloj bloggen,
idag var jag och sandra på biblan och jag lämnade en film ba.
Sen åkte vi hem till henne och gjorde inte så mycket.
Vi blev hungriga och gick till matringen och
beställde pizza o köpte cola muuuums!
Så vi fets i oss de, sen skulle hon träffa lollo
o gå till deras scaoter (stavning?). Så jag drog hem och
nu ska jag fixa matsäcken till imorgon för imon
ska vi till världsnaturmusset och prata om regnskogar typ?
O på torsdag har v idrottsdag och vi spela pingis & åka skridskor.
Efter att jag packat matsäcken bilr det mästarnas mästare :)
puss o kram
holmbeerg :)

qfjf


Kommentarer
Postat av: emelie

sv. tack tack :)

2010-03-17 @ 14:37:35
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0