STUDIEDAG I MON, GÖTT SOM FAN

Rubriken talar, jag är sjukt glad för att jag inte behöver gå upp imon.
Jag ska lata mig heeela kvällen/natten framför teven mohahah.
O imon ska jag sooova medans alla i dom andra skolorna
går i skolan =). Låter de gött?
Idag var det skolskiten iallafall, sen jobba jag på minipavven.
Sen hem o käka köttfärssås och spagetti.
Får se om jag orkar plugga till engelska provet nästa vecka.
Tror verkligen inte det haha. Men får la ta mig i kragen eller va de nu heter.
Sen ska jag titta på familjen annorlunda och mysa.
Ni får ha en superduper bra kväll tycker jag :)
Och idag är det fan kvinnornas dag också.
Ha det gött.

dsg
Bild: Elin Holmberg
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0