Handboll och studiedag !

YES, imorgon har vi studiedag vilket jag tycker är helt cp
för vi har det ganska ofta nu men det är väl bara bra ;)

Idag var det ju skola, jag hatar måndagar.
Så jävla trött va. Menmen, vi hade bara tråkiga
lektioner typ som tyska , matte o skit. Efter skolan
gick lovisa till ica och jag följde med henne och så stod vi där
och åt godis och titta på en hund haha. Den hade typ blivit övergiven
det var inte kul jö. Sen gick jag hem och kom på att jag hade handboll
idag också ! Det var nice fast vi ska nog springa ute det är mindre nice.
Fyfan vad jag babblar, ingen bryr sig. Så ha det bäst ♥
puss och kram.


Dagens låt:
Kesha - Your Love is my drug (gammal)


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- jag fixar inte gratis längre:) bara till dem jag känner.

2010-05-17 @ 20:33:00
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0