DUSCHA FREDAG OCH IDOL = Mys!

Åh gash va skönt det är med fredag eller hur? ;)

Min fredag har varit sjukt mys precis som alla fredagar är!
Var i skolan och på No'n kollade vi på våra så kallade saltkristaller haha.
Dom var ganska fina faktiskt, fast kanske inte ändå haha.
Sen träffade jag Charlie och vi spelade wii hela tiden typ och
nu ska jag strax duscha och mysa vid idol med popcorn, i think?
Juuste idag fick jag min älskade skolkatalog också så kanske blir att kika lite
iden också ! :D
Men ni får ha en lika bra fredagskväll som jag tänker ha så
hörs vi senare ikväll eller imon. Imorgon blir det Emma & Donja och
shoopping med mamma, love it! ;)

dfkds
Saltkristallerna, haha ser inte så bra på denna bild men ändå ;) '
dfkgk
dfkgk
Förbreder mig för att spela bully haha :) (ett wiispel asså för er som inte fattar haha..)
rk,fg
Gud vad fail bild men men jag bjuder :)

fdhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0