förlåt för ingen uppdatering..

oj shit..
Hade inte bloggat igår såg jag nu. Förlåt!

Idag har jag ju varit i skolan (sista dagen innan lovet).
Fyfan va skönt att det är looov nu! :D
I skolan hade vi tävling för vi har gjort stolar på tekniken
så tävlade vi om vems som hade den snyggaste stolen och
Sandras stol vann. Fast det var andra tävlingar också tex...
Mest matteläxor gjorda osv. Fast de som vann fick ändå bara
en miniräknare och pennor haha.
Efter skolan så mötte jag finaste Donja! Vi åkte hem till mig och
köpte sån köpe pizza och värmde. Blev asgott!
Sen kollade vi på lite bilder och sånt haha ;) Det blev en riktigt nicefredag tillslut.
Sen ska jag kolla på idol och mysa och sånt.
Vad ska ni göra ikväll bloggläsare?

fdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0