1 SEPEMBER!!!

asså jag dör vad tiden går fort.
Jsg vet inte vad jag gör av tiden haha!?
De är ju redan höst vafan?

Idag har jag varit i skolan (vilken nyhet va??)
vi hade en inställd lektion så vi fick sluta
tjugo över två istället för halv fyra vilket var riktigt skönt.
Sen träffade jag elin och ni vill inte veta vad vi gjorde vi köpte ...godis.
Ja jag vet att jag inte skulle göra det men det är son en drog ni vet haha ;).
Nu är jag iallafall hemma och ska hoppa in i duschen och sen kolla på
fångarna på fortet - final haha! Så att ni får klara er utan mig ikväll,
det måste vara svårt va? Att vara utan världens bästa bloggerska haha :D
nej jag skojade bara. Just nu är jag låångt ifrån det, men man kan ju drömma!
vi hörs imorgon eller KANSKE senare ikväll.

fdhd


Kommentarer
Postat av: Charliie ♥

Jaha, var jag osynlig när jag var med dig o Elin då? :(

2010-09-01 @ 20:39:06
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/
Postat av: my andersson

Hej, vilken fin blogg du har!

Jag hade tänkt köra veckans blogg, skulle va kul ifall du anmälde dig eftersom det är första gången jag har en tävling i bloggen :)

priset är en länk i menyn och den kommer sitta där tills nästa måndag (13/9).



hoppas du anmäler dig, skulle va jättekul och jag skulle bli jätteglad! sköt om dig :)

http://anderssonmy.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html

2010-09-02 @ 06:04:49
URL: http://anderssonmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0