Juciedrama och Freeport

godförmiddag på er :)
jag har varit vaken typ sen åtta haha, ja men det är sorgligt när man vaknar tidigt haha.
Så drack jag ju jucie till frukost (som jag alltid gör) och så råkar jag spilla ut jucien i soffan.
Sån idiot är jag, så jag har ägnat nästan hela morgonen till att tvätta soffan, lyckat.
Men det är ju städdag här idag så det var ju passande haha.
Men sen ska vi åka till freeport och köpa jeans till mig, wiihoo.
Sen ska vi åka till min faster tror jag ;) juste ja jag har varit ute och sprungit idag också.
Det var asgött, ska göra det imon med i think.
Vi hörs !


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Det är så jobbigt när man vaknar tidigt på helgerna :P

2010-09-04 @ 13:34:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0