MONDAY EVENING

haha, jag borde plugga kan jag säga
men asså jag skiter i det just nu (eller det har jag gjort hela eftermiddagen).
Men kan inte hjälpa att skolan går mig på nerverna! ;)

Tjaao! Hur mår ni?
Jag mår bara bra men jag är så sjukt trött eftersom
har träffat elin en stund. Och skolan
o så ni vet. Jag borde verkligen plugga på mitt SO prov
på torsdag och jag har faktiskt börjat lite men det går inte så bra.
Men världens bästa Emma ska göra min header/design så jag är glad just nu :D.
Emma har ju gjort denna jag har nu med men nu skulle det vara lite glitter
och sånt också ;).

Jag och elin har alltid kul.¨
Kännt henne sen jag föddes typ och alltid älskat människan lika mycket ! ♥
jtr
Jag är lika snygg som vanligt, eller hur ? ;)
ihi
- Min pose och ser ni hur kort hår jag har eller?
btw, elin och jag är coola.
gjf
CONVERSE ♥ ELIN
jfgj

Så tänker inte lägga upp mer eftersom några andra kommer som header sen :)
Så det blir en översraskning!

fdhd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0