Stukat handleden men fyfan vad kul det var!

Jag träffade ju Elin och Charlotte idag.
Vi drog till torget en stund men där är det fettråkigt
så vi drog där ifrån. Vi gick till mördarbacken (typ en backe där alla åker pulka på vintern). ;)
Tog lite bilder och sen tänkte jag att jag kunde springa
ner för den. Men jag fattar inte vad jag tänkte på för att det var helt lerigt och
halt/blött. Men jag gjorde det iallafall och jag trillade du såklart och nu har jag stukat handleden, bra elin!
Mina kläder var helt leriga och man skämmdes ju inte lite när man gick hem menmen.
Kul var det det iallafall som fan! Det har man ju alltid med aronsson och nyberg så det är klart ;).
Här kommer lite bilder
elin och jag
älskar dig fina människa! ;)<3
ekrÖW
ekfö
Innan jag hade trillat så var mina kläder rena haha!
Fick ingen bra bild på när mina kläder var smutsiga. Sorry
ewle
buhuhu!

Imorgon kommer min kusin hit och sover över, lääängtar!
Hörs imon Godnatt!

fdhd


Kommentarer
Postat av: aronsson (a)

älskar dej me elin (L)

bästa dagen me er ! <3

världens bästa blogg det vet du ;)

pusss (:

2010-09-10 @ 22:27:43
Postat av: nyyyberg ♥

Hahah, du har nog hört denna replik förut: Jättefin blogg! :D ,

hahah ja ser helt weird ut på bilden.. Hahah.

Älskardejj! (L)

2010-09-11 @ 11:37:52
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0