Tidsfördriv

100 frågor!

1. Fullständigt namn? - Elin Elisabeth Holmberg
2. Exakt ålder? - 13 år och 9 månader 
3. Vart bor du? - Göteborg
4. Bor tillsammans med? - Beror på om jag är hos pappa eller mamma. Hemma hos mamma: Jag, Filip & Mamma, Hemma hos pappa: Anke, pappa jag och Filip.
5. Husdjur? - Inga
6. Färg på ditt hus? - Grått (hos pappa) gult tegel (hos mamma)
7. När är du född? 6 juli 1997
8. Klass? - 7D
9. Vilket år tar du studenten? - Jadu, hur ska jag veta?
10. Något jobb? - Nej, men kanske sommarjobb till sommaren?
11. När ska du sova ikväll? - ingen aning
13. Duschat idag? - Ja
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Oboy & yoghurt!

17. Dagens klädsel? - Jeans, tjocktröja..Inget speciellet
18. Dagens smink? - Ingen än
19. Dagens sötnos? - Min stora nallehund i sängen
20. Dagens roligaste? - Att det är lördag
21. Har du många vänner? - Aa 
22. Hur många har du kysst? - 3 på riktigt
23. Vem kramade du senast? - Lovisa
24. Vem pussade du senast? - Kommer inte ihåg..Mamma kanske
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen tror jag
27. Har du pojk-/flickvän? -
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Lovisa - Pappa hämtar mig<3

FAVORIT:
31. Film? - Har så många
32. Låt? - Har för många
33. Mat? - Sallad & Pizza
34. Dryck? - cola <3
37. Stad? - Göteborg!<3
38. Land? - Grekland!
39. Ämne i skolan? - Inget egentligen..Men idrott kanske.
40. År? 2011 förstås <3

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Robert Pattinson, för jag såg en bild på han nyss<3
42. Drickan du drack? - Oboy!!!!
43. Gången du spydde? - Ojoj, kommer inte ihåg ens. 
44. Gången du grät? - Söndags...
45. Pizzan du åt? - KEBAB!
46. Gången du var i göteborg? - Jag är här?
47. Gången du var i stockholm? - Aldrig varit där...:$
48. Gången du var hög? - HAHA, aldrig varit det och tack gud för det
49. Personen som såg dig gråta? - Mamma

 

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på, de e olika!
54. Tv-spel eller datorspel? - Dataspel.
55. Singel eller upptagen? - Singel..Är så trött på killarna just nu
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av de
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad såklart
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - båda!
60. Svart hår eller blondt? - Båda, kan inte välja.
61. Blåa ögon eller bruna? - kristallblåa!
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - GÖTEBORG!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? - Cocacola <3
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza hehe <3
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda..<3
69. Leva eller dö? - Leva HAHAH

 

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Haha, jag älskar så många, kan verkligen inte räkna upp alla men de som jag älskar vet vilka de är och är otroligt glad över att jag har er! 
71. Personer du hatar? - Hatar bara en person, men egentligen kan jag inte hata folk.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Många, men alla har inte menat det har jag märkt..
73. Personer som hatat dig? - Finns säkert många..Men jag kallar det för avundsjuka
74. Glassar du ätit på en dag? - På sommaren kan jag äta hur många som helst haha..:$
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga än, men ska säkert på nån i sommar hoppas jag!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Inga,
77. Piercingar har du? - Inga, bara öronen
78. Personer du saknar just nu? så många
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 3 kanske

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Många mohahah
81. Ska du träffa imorgon? - Mamma, Pappa, Anke, Filip, Emma och Donja<3
82. Sjöng du senast för? - Sjunger hela tiden men aldrig för någon
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Msn..? Facebook menar du?
84. Spelade du tv-spel med senast? - Sofia
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Hemligt
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - En störig människa
87. Förtjänar att dö? - Ingen?
89. Vill du sova brevid inatt? - heheh, också hemligt..

 

VAD:
90. Gör dig glad? - Mina vänner, min familj och glada människor & förstår mina läsare hihi & chocklad...
91. Gör dig ledsen? - Massa saker.
92. Vad vill du helst göra nu? - Åka utomlands med Sofia babe.
93. Önskar du att du slapp göra? - PLUGGA
94. Vill du ha nu? - Någon som kan plugga för mig
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar, en i-phone
96. Längtar du till? - sommaren!!
97. Tycker du om dina betyg? - No comments. Haha nej men sådär.
98. Ångrar du i ditt liv? - Inget.
99. Är det bästa som har hänt dig? När jag förståd att mamma är den bästa som finns
100. Varför gjorde du detta? - Tidsfördriv..Och i väntan på att jag och pappa ska åka och kolla tapeter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0