Chris Medina - Vad är ord?

HAHAHAHHA rubriken, min och sofias extremt dåliga humor! ;)
Skolan var faktiskt väldigt rolig idag, särkilt på engelskan.
Jag och Sofia hade några riktigt goa skrattanfall...Eller mest jag då..
Sen efter skolan drog jag med Sofia hem,
vi åt mat och chillade! ;)
Sen drog vi till torget, för hon skulle möta Sabina och jag skulle hem!
& Juste imorgon har jag skolfoto, fan också!
Nu är jag hemma och ska snart äta mat, med familjen.
Hoppas ni har haft en bra dag,
Kram! :)
Mobbade♥

Kommentarer
Postat av: SOFIA <3

Tycker faktist du ska ta bort den bilden, om du vill leva en dag till ! :) <3

2011-09-01 @ 18:51:25
URL: http://ssofiiathaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0