Hehe..Förlåååt

Har inte bloggat på ett tag nu,
har inte hunnit!
För igår var jag med Becka på kulturkalaset och kolla lite och så.
Det var riktigt mysigt, saknat henne massor.
Sen på kvällen drog jag hem till Tessan och sen sov hon hos mig :).
Sen idag har vi varit på liseberg. Fullt upp? Ja, de kan man säga!
Idag på liseberg var det iallafall sjukt kul!
Jag var där med Charlie, Therese, Joanna, Emilia & Nathalie,
Jag vann stjärnvinst på Geisha!! Jag som aldrig vinner på sånt..:O
Och Joanna vann på Ballerina!
Sen åkte vi massa saker och sen på kvällen runt tio åkte vi kolorado flera gånger.
Det var så jävla mysigt!
Sen gick vi på Spökhotellet Gasten också, det var askul men läskigt också.
Det var första gången för mig, kände mig liite efter ba..
Jaja, detta blev ett sviiinlångt inlägg men jag vet att ni gillar't!
Puss på er!
Bild från idag med våra nya älsklingar!!! :****

& Min älskade stjärnvinst

Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0