I all denna tid har jag försökt att hjälpa, men det är inte förens nu som jag insett att det är jag som är problemet.

Jag orkade inte vara hemma, så stack och sov hos Sofia igår!
De var mysigt, med film & godis o sånt ;).
Sen i morse bakade vi kladdkaka (drog?),
och lyssnade på vår favvolåt hihi!!
Nu är jag hemma iallafall och ska börja fixa mig för ska träffa
Elin & Algot sen, fråga inte hur ja hur jag orkar eftersom jag är astrött.
Men jaja, nu måste jag fixa mig!
Puss så länge.
It's not everyone, who can make me smile like you can. ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Älskling vad e det du säger?? du e ju för fan den underbaraste tjejen som finns! älskar dig bästa vän <33

Snyggingar!!

2011-08-15 @ 22:25:53
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0