jag gråter bara i regnet så baby du kan ta av dig ditt regnställ

Förlååt, men jag har haft en underbar dag så har inte hunnit och blogga!!
Först träffade jag Sofia & vi fikade på torget och sen stack vi
hem till henne och tog massa kort och snacka o så.
Sen på kvällen åkte jag och tjejorna och hyrde film,
vi hyrde Drag me to hell, som jag sett innan för aslängesen..
Sen hade Joannis med dig The Roommate också.
Den var helt sjuk, men bra ändå haha ;)
När vi hade kollat klart på filmerna, drog vi oss hemåt.
Det var askul dag iallafall, tack alla underbara. ♥
Orkar inte lägga ut alla bilder men om ni vill se alla bilder kan ni gå in på sofias blogg:
ssofiiathaqueen.blogg.se
Puss, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0